Uw partner in E-fulfilment

PDCWEB biedt verschillende vormen van E-fulfilment. Hierbij faciliteren wij u in alle facetten van de verkoop en helpen u om de snelle groei van uw webshop bij te houden zonder dat u grote investeringen hoeft te doen. Wij zijn er van overtuigd dat een webwinkel primair het verschil maakt met product management, inkoop, en service, en dat veel operationele zaken gewoon perfect moeten zijn ingeregeld.

Onze Core diensten bestaan uit:

In- en opslag van uw producten

Wij slaan uw producten op in ons zeer goed beveiligde warehouse. Al uw artikelen worden bij ontvangst geteld en gewogen. Indien gewenst ontvangt u iedere werkdag een rapportage van de bijgewerkte artikelen en mutaties in aantallen. Daarbij kunt u online uw eigen rapportages opvragen van magazijnbewegingen en voorraadaantallen.

Orderpicking en verzending

Wij verzorgen uw orderpicking proces volledig. Alle bestellingen worden met grote zorgzaamheid voor u gepickt. Per order kiezen wij de meest geschikte verpakking voor uw producten. Daarbij heeft u ook de mogelijkheid om uw verpakking te laten personaliseren. Al uw bestellingen tot 23:30u worden dezelfde dag verstuurd tegen lage afhandelings- en verzendkosten.

Retourdienstverlening

Wij bieden de mogelijkheid om uw retouren te ontvangen en indien gewenst te controleren of defecten. Ontvangen retouren worden binnen 24 uur na ontvangst verwerkt. Retouren kunnen indien gewenst getest, geseald of opnieuw verpakt worden. Daarbij ontvangt u dagelijks een automatisch rapport van de ontvangen en verwerkte retouren.

Daarnaast bieden wij u de volgende Added value diensten aan:

Website/ webshop bouw

Wij bieden de mogelijkheid om uw website en/of webshop te ontwikkelen. Hierdoor geniet u van talloze voordelen, zoals: thuiswinkel certificering, filtertoepassing, gewenste bestelmogelijkheden, fraudebestrijding en prijsbeheer. Daarbij bieden wij u de mogelijkheid om al uw producten te beheren en van de juiste content te voorzien. Hierdoor kunt u zich concentreren op uw business en ervaren uw klanten alle voordelen van een professionele webshop partner.

ERP & Administratie

U kunt gebruik maken van Navision waarin u uw administratie professioneel kunt voeren met alle benodigde BI en financiële rapportages. Samen met onze IT-specialisten kijken wij naar alle koppelingen die nodig zijn om uw webwinkel zo optimaal mogelijk te laten samenwerken met ons ERP-systeem. Indien gewenst kunt u op contractuele basis gebruik maken van maatwerkrapportages, toegespitst op uw organisatie en fulfilment wensen.

Aftersales service en rapportages

Wij bieden tal van aftersales en rapportage mogelijkheden die toegespitst zijn op uw unieke wensen. Middels online rapportages kun u uw voorraad, verkopen en retouren dagdagelijks in de gaten houden en waar nodig bijsturen. Samen met u kijken wij graag welke rapportages voor u van belang zijn om uw sales & aftersales zo optimaal mogelijk te managen.

De voordelen van e-fulfilment bij PDC Web

Single point of contact

Late cut-off tijd van 23:59 uur

Flexibele Bezorgopties

Snelle verwerking van retouren

Internationaal versturen en retourneren

Voorraad altijd live inzichtelijk

Referenties

Wij bieden u graag alle expertise en ervaring op het gebied van E-fulfilment. Samen met onze partners werken wij dag en nacht om uw klanten tevreden te stellen. Vele gingen u voor:

Contact

Postadres
Postbus 7923
5605 SH Eindhoven
Nederland

Telefoon +31 40 25 94 8 94
E-Mail fulfilment@pdcweb.nl

Bezoekadres
Hooge Zijde 30
5626 DC Eindhoven
Nederland

Openingstijden receptie
maandag t/m vrijdag,
van 8:00 tot 17:00 uur

Neem contact met mij op!